fredag den 30. maj 2014

Dåbsgave til niecen

I sidste weekend blev min søde niece døbt, og en hjemmelavet gave skulle hun da ha'! Efter mange overvejelser blev det til dette 'bamse med ballon'-billede inspireret af disse to billeder, som I måske husker, jeg lavede for ikke så længe siden. Jeg er blevet ret vild med stilen, og det er sjovt at arbejde med de kantede former. Både bamse og ballon er lavet i karton fra gemmeren. Jeg ved slet ikke, hvorfra vi har så meget forskelligt karton, men det lykkedes mig altså at finde 7 forskellige nuancer, der lige synes at passe sammen. Som ballonsnor har jeg brugt et stykke lyserødt garn for at give billedet lidt spil og dybde, og derudover har jeg med mit nye stempelsæt stemplet 'Nanna', min nieces navn, indeni ballonen. Jeg synes, resultatet er blevet super skønt og gaven blevet modtaget med stor glæde.

1 kommentar:

  1. Det er blevet vildt godt Amalie. Troede først at billedet var lavet på computer. Det er et imponerende sikke arbejde du har lavet med collagen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...