torsdag den 23. april 2015

Nu på Instagram!

Jeg må erkende, at jeg jo ikke får blogget særlig meget herinde, og derfor har jeg besluttet mig for at "flytte" over på Instagram. Jeg vil ikke udelukke, at der stadig kan komme et blogindlæg en gang i mellem, men Instagram bliver stedet, hvor jeg er mest aktiv. Jeg har glædet mig meget til at komme i gang og ser Instagram som en perfekt måde, hvorpå jeg kan dele både inspiration, proces og færdige projekter nemt og lige når det sker. I skal være mere end velkomne til at følge mig på byamalielykke eller her https://instagram.com/byamalielykke/! 

1 kommentar:

  1. Velkommen til instagram :-) Ærgerligt at du ikke blogger mere, det var ellers nogle gode indlæg du fik lavet. Glæder mig til at følge dig på instagram fremover

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...